ΕΙΔΗΣΕΙΣ εν τάχει

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2010

Κι αν τους πάρουν είδηση...?


Ο Γιωργάκης με το που ανέλαβε εξουσία μας άλλαξε τα φώτα.
Μας κόβει τους μισθούς, μας ανάγκασε να καταθέσουμε τις πινακίδες από το σαραβαλάκι, μας αυξάνει τώρα τα ποτά και τα τσιγάρα... που θα πάει αυτό...
Μέχρι που πήρε και μυρωδιά ότι 60.000 πεθαμένοι εισπράτουν ακόμα σύνταξη...

Λες να πάρουν είδηση τον παππού (από την πλευρά της μάνας μου) και τη γιαγιά (από την πλευρά του πατέρα μου) που κρατάω 3 χρόνια τώρα στο ψυγείο για να παίρνω τη σύνταξή τους...?

Και όχι τίποτα άλλο αλλα είναι 1000€ και οι δύο μαζί, μήνας μπαίνει-μήνας βγαίνει...
Με αυτά τα λεφτά ζούσα...

Τον μισθό τον έδινα στη γυναίκα, με το που τον έπαιρνα στα χέρια μου.

Αν βρούν το παππού και τη γιαγιά στο ψυγείο, πως θα ζω εγώ?

Με βλέπω να αναγκάζομαι να διώξω τη γυναίκα για να κρατάω εγώ το μισθό μου!
Ααα ρε άτιμο ΠΑΣΟΚ...ευτυχώς που θα βγει και κάτι καλό από όλο αυτό...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου