ΕΙΔΗΣΕΙΣ εν τάχει

Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2010

2010...Ο ΟΤΕ παραμένει τριτοκοσμικός...!


Ο Οργανισμός Ταλαιπωρίας Ελλήνων σε όλο του το μεγαλείο.
Και μετά παραπονιέται που χάνει πελάτες...

Έχω ο μαλάκας ο Έλληνας γραμμή ISDN, χρόνια τώρα (φαίνεται ότι είμαι απο τους τελευταίους ρομαντικούς που θέλουν ΟΤΕ), και αποφασίζω να την "γυρίσω" σε PSTN γιατί δεν μου χρειάζεται η διπλή γραμμή, άλλα ουτε και θέλω να πληρώνω το αυξημένο πάγιο που έχει μιας και δεν αξίζει. [ενημερώνω οτι μιλάω για απλή αλλαγή ISDN σε PSTN. ΔΕΝ έχω
INTERNET στην γραμμη αυτή και ποτέ δεν είχα].

Παρασκευή πρωί, 8 Ιανουαρίου, το σκάω στα κλεφτά απο τη δουλειά και τρέχω με το netmod παραμάσχαλα στον ΟΤΕ,.
Ξεμπερδεύω στα γρήγορα (ομολογώ) με την κατά τα άλλα ωραία υπάλληλο και παραδίδω το απαρχαιώμένο μηχάνημα του θείου και πρόεδρου Σωκρατη (Ναι, τον Κόκκαλη εννοώ).
Πήρα και απόδειξη ότι το παρέδωσα..!!
Η ωραία υπάλληλος μου αφήνει να καταλάβω ότι η "αλλαγή" απο ISDN σε PSTN θα γίνει σύντομα και χωρίς να απαιτείται η παρουσία μου στο σπίτι. Παρολαυτα μου δίνει ενα τηλέφωνο αν θέλω να πάρω που είναι το συνεργείο του ΟΤΕ. Της κλεινω το μάτι και φεύγω.

Άντεξα μέχρι την Τρίτη 12 Ιανουαρίου το καθημερινό μυρμήρισμα της γυναίκας για το πότε θα έχουμε τηλέφωνο αφού θέλει να το κρεμάσει πάλι σκουλαρίκι... και παίρνω τηλέφωνο στο συνεργείο να δω τι γίνεται.

Μετά απο τα κλασικά μυνήματα του αυτόματου κέντρου μιλάω με μια γυναικεία φωνούλα και ούτε λίγο ούτε πολύ μαθαίνω τα εξής:

- Έχει κλειστεί ραντεβού (δεν ξέρω απο ποιόν..!) να έρθουν σπίτι μου να μου περάσουν την γραμμή την Δευτέρα 18 Ιανουαρίου...
-Θα χρειαστεί να είμαι και γω εκεί ή κάποιος με εξουσιοδότηση, το εκκαθαριστικό μου, το συμβόλαιο του σπιτιού, το ενοικιαστήριο, ακτινογραφία θώρακος, βεβαίωση από τον παπά της ενορίας οτι έχω βαφτιστεί, βεβαίωση απο τον Δήμαρχο ότι ο παπάς που μου έδωσε βεβαίωση είναι πράγματι παπάς... κτλ.

Ρε κοπελια, της λέω, απο τη στιγμή που το νούμερο υπάρχει και το έχω τόσα χρόνια, γιατί πρέπει να ξανακάνω απο την αρχή τα πάντα σαν να παίρνω πρώτη φορά νούμερο...?
Μου απάντησε ...σαν να μη μου απάντησε...

Καλά της λέω, κλείσε γιατι μου τρως μονάδες από το κινητο, και έχω να πάρω και τη FORTHNET να κάνω αίτηση για double play..

Δηλαδή το ραντεβού να το ακυρώσω..? μου λέει..
Όχι, λέω, άστο να ρθουν τα παιδιά να τα κεράσω καφέ να γνωριστούμε καλύτερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου