ΕΙΔΗΣΕΙΣ εν τάχει

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2009

aπό το http://orgismenos40aris.blogspot.com/

«Και οι αποδείξεις από τα σούπερ μάρκετ θα μπορούν να δηλώνονται για να έχουν οι φορολογούμενοι έκπτωση φόρου. Προσανατολιζόμαστε στο να μετράνε όλες οι αποδείξεις, από παντού, με λίγες εξαιρέσεις. Απλά θα υπάρχει κλιμάκωση για τη σύνδεση των αποδείξεων με το αφορολόγητο, ανάλογα με το εισόδημα»

Γ. Παπακωνσταντίνου

εγώ πάλι, προτιμώ την έκπτωση φόρου που μου κάνει ο καταστηματάρχης όταν του λέω να μην κόψει απόδειξη. Η έκπτωση που μου δίνει είναι της τάξεως του 10% τουλάχιστον επί του συνόλου των δαπανών μου ενώ ο Παπακωνσταντίνου ένα 5% θα μου κάνει και μέχρι συγκεκριμένο ύψος και θα πρέπει να φυλάω και τις αποδείξεις 10 χρόνια και να κινδυνέυω και με πρόστιμο αν μια είναι λάθος ή παράνομη που δεν θα φταίω κι όλας. Μπα θα προτιμήσω το πατροπαράδοτο τρόπο που ανέθρεψε γενιές και γενιές. Κι ας κάνω τον έμπορο πλούσιο. Δεν έριξε ο έμπορος έξω την Ελλάδα ο κάθε Παπακωνσταντίνου την έριξε, και θα το ξανακάνει. (http://orgismenos40aris.blogspot.com/)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου